Jak na hru

11. listopadu 2017 v 10:41 | Ava
Dostali jste se až zde, po tom co jste si přečetli, o čem vlastně Trax je?
A rozhodli jste se hrát?
Nejprve si však nutně přečtěte tyto krátká pravidla a informace o tom, jak se zde hraje.

  • Nejlepší hra je opravdu ve skupinkách několika lidí, hrajte však klidně jen ve dvojicích či v trojcích. Pokud chcete záživnou hru, třeba i více nebezpečnou, stačí napsat do chatu, pokud se tam zrovna nachází nějaký admin, že byste si prosili vypravěče, kterého mohou hrát pouze admini. Admin vám pak sem tam vleze jako vypravěč do hry a nějak ji okoření, aby vás to s kamarády více bavilo, a abyste měli opravdu nádech hororového zážitku místa, na kterém se nacházíme.
  • Protože jsme hra hororová, která by mohla obsahovat i obsah pro dospělé, tak také bychom si prosili naše hráče, starší minimálně 13-14ti let, ale nebudeme po vás chtít žádné průkazky.
  • Také bychom chtěli hráče již nějak zkušené, nejlépe abyste se rozepisovali ve svých registracích a pak i herních příspěvcích, které by měly obsahovat i spisovný jazyk (cz/sk), nejlépe bez pravopisných chyb, ale pokud to někomu opravdu nejde, tak se to budeme snažit pochopit.
  • Hra se odehrává na fórum, proto prosíme o delší příspěvky. To co postava dělá pište klidně v první, či třetí osobě čísla jednotného, a to co říká do "těchto uvozovek." Na začátku věty je velké písmeno, na začátku jména také a na konci věty je tečka. Pokud chcete zakomponovat do příspěvku i co si postava myslí, napište to buď do (těchto závorek) či kurzívou.
  • Všechny postavy jsou v této hře lidé, nenachází se zde žádné jiné rasy.
  • Většina postav, které si zde zaregistrujete, se v Traxu poprvé objeví. Pokud byste však chtěl/a nějakou postavu, která už tu nějakou dobu bloudí, a už trochu Traxu rozumí, můžete to zmínit v registraci.
  • Hry si domlouvejte v chatu, ve kterém se dá řešit snad vše, můžete tam kecat s kamarády, hráči, adminy, nikoho však v chatu, ani nikde jinde, nijak neurážíme, nikomu nenadáváme a chováme se slušně.
  • Postavu ostatního hráče nemůžete zabít, jenom pokud jste se tak předem domluvili, a onen hráč chce třeba se hrou nějakou normálně skončit, nebo chce jinou postavu.
  • Postav však můžete mít více, třeba i 3, ale za všechny musíte být stejně aktivní.
  • Za vypravěče opravdu smí hrát pouze admin! Vy hrajete za svou postavu a ovládáte pouze děj své postavy a co vše vaše postava koná. Nemůžete ovládat ani žádnou jinou postavu (pokud však máte s někým rozehranou hru, a váš spoluhráč je nějakou dobu neaktivní a ani se vám neozývá, můžete napsat, že třeba usnul, nebo že jste se rozloučili a každý šel svou cestou.)
  • Konec Traxu také domlouvejte s adminy, kteří jako vypravěč vaši postavu společně s vámi odvedou zase zpátky do života postavy, pokud už za postavu nechcete hrát.

Pokud máte nějaké otazy, připomínky či nápady, týkající se těchto pravidel, stačí napsat do komentářů.